.
.

2 ianuarie 2013

Case noi traditionale romanesti / proiecte arh. Liliana Chiaburu (3.)


Notariatul din Peris, Ilfov

Notariatul din Peris, Ilfov

Notariatul din Peris, Ilfov

Notariatul din Peris, Ilfov

Notariatul din Peris, Ilfov

Casa la Branesti, Ilfov

Casa la Branesti, Ilfov

Casa C.B. acoperita cu sindrila

Casa C.B. acoperita cu sindrila

Casa la Schiulesti acoperita cu sindrila

Casa la Schiulesti acoperita cu sindrila




Un comentariu:

  1. Va vad postarile de ceva timp, pentru ca imi plac foarte mult casele dumneavoastra, insa azi m-am pierdut putin pe blog-ul dumneavoastra si am vazut o casa in Schiulesti...bunicii mei au trait acolo....iar eu incerc sa ma mut la tara in acelasi sat...M-am bucurat mult cand am vazut poza casei, ......Va doresc numai bine!

    Geanina Harabor

    RăspundețiȘtergere